Sprawdź użyteczność swojej strony

Zdobądź więcej konwersji ze sprzedaży lub popraw swój wizerunek

Wykonaj profesjonalny audyt użyteczności i dowiedz się jak zmienić Twoją stronę WWW aby zwiększyć sprzedaż on-line i podnieść wygodę poruszania się po witrynie.

ux

Konwersje i sprzedaż

Jednym z podstawowych aspektów audytu UX jest analiza zachowań użytkowników pod kątem wykonywania oczekiwanych działań czyli konwersji. Konwersją może być zrealizowany zakup, wejście na stronę kontaktu, wysłanie wiadomości, zarezerwowanie pokoju etc.

Audyt UX powinien wskazać możliwości poprawienia poziomu konwersji a tym samym potencjalne możliwości podniesienia poziomu biznesu/sprzedaży on-line.

Zaufanie i przyjazny wygląd

Podczas audytu UX zwracamy uwagę na ogólny „feeling” Twojego serwisu. Wskazujemy możliwości poprawienia ogólnego odbioru serwisu przez użytkowników.
Dla przykładu – jeśli Twój serwis sprzedaje ekskluzywne zegarki – oceniamy poprzez testerów i audyt ekspercji czy ogólny odbiór strony daje również poczucie „ekskluzywności” i dostarcza użytkownikom wystarczających argumentów aby mieli poczucie, że dokonują pewnego i bezpiecznego zakupu.

prj
optymize

Optymalizacja procesów

Sprawdzamy czy użytkownik może w prosty i szybki sposób osiągnąć swoje cele w Twojej witrynie. Jeśli przykładowo prowadzisz sklep z ubraniami sprawdzamy czy:

  • Łatwo znaleźć szukany produkt
  • Łatwo dobrać rozmiar i dodać do koszyka
  • Zamówienie jest łatwe i szybkie
  • Informacja o przesyłce i statusie zamówienia zrozumiała

W skrócie – czy użytkownicy mogą szybko i łatwo wykonać to na czym Tobie zależy.

Wygoda

Audyt użyteczności może zarówno wskazać możliwości modyfikacji Twojego serwisu pod kątem funkcjonalności podnoszących wygodę korzystania z niego.

Oceniamy i sugerujemy rozwiązania dzięki którym Twój klient będzie miał poczucie, że Twój serwis jest bardziej pomocny, pomaga w doborze produktów oraz umożliwia przyjemny i szybki zakup.

wygoda